{Podcast} Team Talk Radio: Kwint De Meyer over herhaling in reclame
Hoe vervelend is herhaling in reclame? Werkt dat vandaag nog? En wat is het verschil tussen herhaling en herkenbaarheid? PUB vroeg het aan Kwint De Meyer, creative director bij DDB Brussels. De aanleiding? De eerste podcast van PUB natuurlijk, een samenwerking met PAN Studio.
Voor wie het nog niet wist: Team Talk, de rubriek waarin redactrices Marine Dehossay en Evy Van Ruyskensvelde met hun neus in allerlei duiken, onderging een heuse metamorfose. Team Talk wordt nu écht Team Talk: in ieder magazine zullen Marine & Evy het hebben over een reclamecampagne die ook u ongetwijfeld zal (her)kennen. Dat doen ze in de vorm van een Whatsapp-gesprek – het favoriete communicatiemiddel van de meisjes, want dagelijks kletsen zij er op los via de app. Maar: iedereen weet dat een goed team soms ook input van buitenaf kan gebruiken. Een frisse wind door de redactie kan nooit kwaad. Marine & Evy ontvangen daarom iedere keer ook een gast. Een creatief directeur, copywriter, strateeg,… Kortom, iemand die samen met hen de radiostudio induikt, met als resultaat: Team Talk Radio, een interessante maar vooral ook luchtige en grappige podcast. Welkom in het team!
Beluister hieronder eerste aflevering met Kwint De Meyer (DDB). En volg de podcasts van PUB!
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]