Social.Lab haalt alle ‘lures’ uit de kast en lanceerde een nieuwe wedstrijd voor Carrefour. Met de actie #CarrefourGo wil de retailer op een ludieke manier inspelen op de Pokémon-hype van het moment. De 25 gelukkigen winnen een reis naar een Europese hotspot naar keuze om hun Pokedex aan te vullen.
Het doel van de #CarrefourGo-actie is enerzijds traffic genereren naar de winkels en anderzijds ‘user generated content’ boosten. Deelnemers maken een originele printscreen van een Pokémon in een Carrefour-vestiging en delen die met #CarrefourGo onder de wedstrijdpost op https://www.facebook.com/CarrefourBe. De 25 Pokémon-trainers die het meest op de lachspieren werken, worden beloond met een reis voor 2 personen naar een Europese bestemming naar keuze. Dus power up, Pokémon-jagers! Laad je winkelkar vol met Pokémon én pik intussen ook een reisje mee. De actie loopt nog tot 31 augustus in alle Carrefour-vestigingen.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]