Pokémons dringen Carrefour binnen

Social.Lab haalt alle ‘lures’ uit de kast en lanceerde een nieuwe wedstrijd voor Carrefour. Met de actie #CarrefourGo wil de retailer op een ludieke manier inspelen op de Pokémon-hype van het moment. De 25 gelukkigen winnen een reis naar een Europese hotspot naar keuze om hun Pokedex aan te vullen.
Het doel van de #CarrefourGo-actie is enerzijds traffic genereren naar de winkels en anderzijds ‘user generated content’ boosten. Deelnemers maken een originele printscreen van een Pokémon in een Carrefour-vestiging en delen die met #CarrefourGo onder de wedstrijdpost op https://www.facebook.com/CarrefourBe. De 25 Pokémon-trainers die het meest op de lachspieren werken, worden beloond met een reis voor 2 personen naar een Europese bestemming naar keuze. Dus power up, Pokémon-jagers! Laad je winkelkar vol met Pokémon én pik intussen ook een reisje mee. De actie loopt nog tot 31 augustus in alle Carrefour-vestigingen.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]