Van hernieuwbare energie over werkbaar werk tot samenwerking met lokale organisaties: Port of Antwerp heeft een belangrijke rol te spelen als het gaat over duurzaamheid. Heel wat medewerkers zetten zich dan ook dagelijks in om de vooropgestelde sustainable development goals (SDG’s) waar te maken. Vanuit de insteek ‘iedereen kan een duurzame rol spelen’ heeft het Antwerpse havenbedrijf Noticed ingeschakeld voor een interne campagne die medewerkers moet overtuigen mee te werken aan een duurzamere haven.
Het concept? Zes duurzame protagonisten kregen een heldenstatus mee als lid van de Sustainables. Ze vertelden elk hun verhaal in een videoreportage, op een eigen poster en via de digitale kanalen van het havenbedrijf. De campagne maakt een containerbegrip als ‘duurzaamheid’ of ‘sustainability’ erg concreet op de werkvloer, waardoor medewerkers zich ook meer aangesproken voelen.
En om de afvalberg kleiner te maken, heeft Port of Antwerp maatwerkbedrijf Kunnig uit Hoboken ingeschakeld om gadgets te maken van havenafval. Oude fietstassen werden zo omgetoverd tot pennenzakken en sleutelhangers. Noticed maakte een videoreportage over dit initiatief.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]