Neckermann.com gaat een fusie aan het webwinkel D5Avenue en opent binnenkort winkels in Nederland en België. Het postorderbedrijf volgt daarmee het voorbeeld van onder meer Coolblue, dat eerder (en met succes) winkels opende in thuisland Nederland maar ook bij ons. In die winkels kunnen (potentiële) klanten kopen, kijken en/of afhalen. Van Coolblue is het bekend dat in de omgeving van die winkels méér online wordt gekocht dan in regio's waar geen winkel is. Een fysieke winkel versterkt het imago van een merk en het verhoogt het vertrouwen van de klant.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]