Pranarōm kiest natuurlijk voor Good Morning

Crea / News

Het Brusselse bureau Good Morning kreeg van Pranarōm, een bekend aromatherapiemerk van de groep Inula, het verzoek om op Frans grondgebied een B2C-campagne te creëren, met hun twee belangrijkste producten in de hoofdrol: de decongestivum-neusspray en de natuurlijke weerstand-oplossing. De campagne zal bij onze zuiderburen te zien zijn via etalages, abribus, social media en bannering.

Binnenkort krijgt Good Morning een grotere en lange-termijnmissie voorgeschoteld, met de ontwikkeling van een strategie en een merkidentiteit, een brand book en communicatie voor andere Pranarōm-producten. “Bij Good Morning werken we graag met merken die een beetje op ons gelijken,” vertelt projectmanager Roxane Schauss. “Het klikte meteen tussen ons en we delen met Pranarōm dezelfde waarden over gezondheid, respect voor de natuur en de hoge kwaliteitseisen die het merk uitstraalt.” Een mooie samenwerking die wetenschappelijke aromatherapie wil positioneren als een dagelijks gezondheidsalternatief. Zo’n mooie klant heeft vaak meer in zijn mars. Zo mag Good Morning zich binnenkort buigen over de ontwikkeling van HerbalGem, een ander filiaal van de Inula-groep, dat gespecialiseerd is in gemmotherapie.

Credits

  • Client: Pranarōm

​• Client Contacts: Jean-Pascal Delahaye, Violaine Dengremont

  • Agency: Good Morning
  • Manager: Laurent Poznantek

​• Creative Team: Sophie Norman, Cédric Tielemans

  • Creative Director: Axel Leclère

​• Head of Design: Sébastien Bontemps

  • Designers: Gwen Pitseys, Martine Vanderborght,
  • Digital Designer: Filiz Elaerts

​• Strategy: Carl De Gussem

  • Client and Project Manager: Roxane Schauss
  • Production: Virginie Huvenne
  • Photo & Video Director: Bjorn Tagemose
  • Production Company: Shoot the artist_Katarina Vercammen