Prijsverschillen België en buurlanden worden kleiner


Wat het voor de concurrentie op de Belgische markt en voor de reclame-investeringen betekent is nog niet duidelijk, maar het verschil in consumptieprijzen in België met de buurlanden wordt kleiner. Dat zegt Pierre-Alexandre Billiet, CEO van het retailvakblad Gondola. In 2015 wordt een nulgroei verwacht voor de prijzen van de consumptieproducten in België voor de FMCG-sector, als geen rekening wordt gehouden met versproducten. “In absolute termen blijven heel wat consumptie-artikelen duurder in België, maar voor het eerst is de trend gekeerd en worden de prijzen bij ons competitiever,” zegt Billiet.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


