Prijsverschillen België en buurlanden worden kleiner

Wat het voor de concurrentie op de Belgische markt en voor de reclame-investeringen betekent is nog niet duidelijk, maar het verschil in consumptieprijzen in België met de buurlanden wordt kleiner. Dat zegt Pierre-Alexandre Billiet, CEO van het retailvakblad Gondola. In 2015 wordt een nulgroei verwacht voor de prijzen van de consumptieproducten in België voor de FMCG-sector, als geen rekening wordt gehouden met versproducten. “In absolute termen blijven heel wat consumptie-artikelen duurder in België, maar voor het eerst is de trend gekeerd en worden de prijzen bij ons competitiever,” zegt Billiet.
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]