Vorig jaar is Niels van de Meersch, zaakvoerder van communicatiebureau One Mag Agency, gestart met het initiatief om speelgoed in te verzamelen voor ziekenhuizen. De bedoeling van dit initiatief is dat kindjes na een gekregen prik een leuk cadeautje ontvangen. Waarom? "Omdat ik zelf een zoontje heb dat zeer frequent moet geprikt worden en omdat de kwaliteit van cadeautjes echt wel te wensen overlaat," zegt Niels Van de Meersch. "Prikmanden.com was geboren! Ik haal alles zelf op, stel zelf de inhoud van de manden samen en bezorg deze manden rond de kerstperiode aan de verschillende ziekenhuizen. Hoe meer speelgoed, hoe meer ziekenhuizen en kindjes ik gelukkig kan maken." Nu zoekt Niels Van de Meersch medewerking in de communicatiewereld: bedrijven die speelgoed of leuke gadgets voor kindjes hebben (1-10 jaar), leuke manden of dozen (al dan niet bedrukt met de naam van de sponsors) en een opslagruimte (regio Dendermonde) waar hij alles een paar weken lang mag stockeren.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]