Vorig jaar is Niels van de Meersch, zaakvoerder van communicatiebureau One Mag Agency, gestart met het initiatief om speelgoed in te verzamelen voor ziekenhuizen. De bedoeling van dit initiatief is dat kindjes na een gekregen prik een leuk cadeautje ontvangen. Waarom? "Omdat ik zelf een zoontje heb dat zeer frequent moet geprikt worden en omdat de kwaliteit van cadeautjes echt wel te wensen overlaat," zegt Niels Van de Meersch. "Prikmanden.com was geboren! Ik haal alles zelf op, stel zelf de inhoud van de manden samen en bezorg deze manden rond de kerstperiode aan de verschillende ziekenhuizen. Hoe meer speelgoed, hoe meer ziekenhuizen en kindjes ik gelukkig kan maken." Nu zoekt Niels Van de Meersch medewerking in de communicatiewereld: bedrijven die speelgoed of leuke gadgets voor kindjes hebben (1-10 jaar), leuke manden of dozen (al dan niet bedrukt met de naam van de sponsors) en een opslagruimte (regio Dendermonde) waar hij alles een paar weken lang mag stockeren.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]