Primark en (RED) sloten internationale samenwerking om het Global Fund te steunen in haar strijd tegen aids met de lancering van een speciale collectie kleding en accessoires, verkrijgbaar in alle Primark-winkels. Primark schenkt 10% van de aankoopprijs van elk verkocht item aan het Global Fund, of een minimum van € 800.000, ter ondersteuning van levensreddende hiv/aidsprogramma's.
De collectie is gebaseerd op de iconische (RED)-uitdrukkingen: ‘InspiRED’, ‘CultuRED’ en ‘EmpoweRED’ die verwerkt worden in krachtige grafische ontwerpen. De collectie omvat heren-, dames- en kinderkleding en accessoires. Het ontwerp speelt in op athleisure en streetwear trends met onder andere T-shirts, sweatshirts, hoodies en broeken.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]








