Het is weer bijna zover: de Super Bowl! Op 4 februari, meer bepaald. Diverse merken lossen mondjesmaat spotjes (of teasers). Zoals Pringles, met "Wow". Bill Hader en zijn maten vinden een nieuwe manier om het lekkers te combineren en vervolgens te verorberen. Bill én Pringles hopen hiermee een beetje buzz te veroorzaken in de aanloop naar 4 februari. En kijk, ons hebben ze al te pakken, wellicht tot groot genoegen van Grey New York, dat verantwoordelijk is voor deze spot van 30 seconden. Regisseur van dienst was Rhys Thomas.
https://www.youtube.com/watch?v=gk0nVMU76bc
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]