Printmedia activeren en engageren

- PARTNER CONTENT -
Uit de laatste BMM-studie blijkt dat 52% van de Belgen een actie ondernomen heeft naar aanleiding van een advertentie of promotie in gratis pers. Binnen het lezerspubliek van Roularta Local Media ligt dit aandeel beduidend hoger. 73% van de lezers heeft reeds extra informatie opgezocht of is zelfs tot aankoop overgegaan.
Advertenties m.b.t. voeding, kleding en schoenen doen het over de verschillende titels heen opvallend goed. Advertenties over kleding en schoenen hebben bijna de helft van de Stepslezers tot actie aangezet. 51% van de lezers van Krant van West-Vlaanderen heeft al actie ondernomen naar aanleiding van een advertentie of een promotie over cosmetica.
Ontdek op welke manier u uw doelgroep het best activeert en werk een communicatieplan met Roularta Local Media uit.
Contacteer Inge Claerhout via inge.claerhout@roularta.be of 02 467 56 26.
“Wide is wonderful, only with Roularta Local Media.” – www.roulartalocalmedia.be/nationaal
Bron: Brand Media Monitor IX 2018
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]