ProduPress Advertising kiest voor Quantum als native-oplossing. De regie van Autoscout24, Le Moniteur Automobile, Autogids en AutoWereld heeft een overeenkomst getekend met Quantum om haar native advertising technologie op deze autosites te integreren.
Deze inventarissen zullen specifiek gecommercialiseerd worden door de teams van ProduPress Advertising en zullen eveneens beschikbaar zijn in het netwerk aanbod van Quantum in RTB (Real Time Bidding) via de Adexchange QUANT-X.
Na de komst van MSN en 2dehands.be/2ememain.be in maart en de integratie van deze drie nieuwe websites, neemt de reach van het netwerk met meer dan 40% toe in minder dan twee maanden met 25,5 miljoen beschikbare unique browsers in België.
Tot slot heeft Quantum haar derde witboek gepubliceerd over de juiste methodes om de native plaatsingen op te waarderen en een maximum aan kwalitatieve inventaris te behouden.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]