Sinds 1 augustus staan de gloednieuwe websites van AutoGids en zijn Franstalige variant Le Moniteur Automobile online. Doorgaans blijft veel van de inhoud van het magazine behouden: de vergelijkende tests, de mening van de gebruikers over hun eigen auto, de aankooptips… Nieuw is dat deze troeven nu ook worden uitgebreid met alle diensten die je nodig hebt om goed geïnformeerd een auto te kopen. Dat alles zit eveneens verpakt in een al even nieuwe interface.
Op 7 september wordt de lancering van de nieuwe websites officieel gecommuniceerd, en dat gedurende vier weken, want de lancering zal gepaard gaan met een grote communicatiecampagne. Bovendien krijgen vier adverteerders (aan de hand van vier exclusieve RichMedia-formats) de kans om aan deze lancering hun merk te verbinden. Het pakket omvat één week naar keuze met rich media-aanwezigheid op de homepage, aangevuld met twee bijkomende weken klassieke display (IMU/ leaderboard).
Ook AutoWereld, het andere automagazine van Produpress, krijgt een nieuwe website. Die komt binnen enkele weken online. ‘De officiële communicatie zal plaatsvinden in de tweede week van september, bewust enkele dagen later dan Autogids/Le Moniteur," aldus Alain Devos, hoofdredacteur van AutoWereld. "Maar ook ons blad krijgt een eigen grootschalige communicatiecampagne."
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]