Sinds 1 augustus staan de gloednieuwe websites van AutoGids en zijn Franstalige variant Le Moniteur Automobile online. Doorgaans blijft veel van de inhoud van het magazine behouden: de vergelijkende tests, de mening van de gebruikers over hun eigen auto, de aankooptips… Nieuw is dat deze troeven nu ook worden uitgebreid met alle diensten die je nodig hebt om goed geïnformeerd een auto te kopen. Dat alles zit eveneens verpakt in een al even nieuwe interface.
Op 7 september wordt de lancering van de nieuwe websites officieel gecommuniceerd, en dat gedurende vier weken, want de lancering zal gepaard gaan met een grote communicatiecampagne. Bovendien krijgen vier adverteerders (aan de hand van vier exclusieve RichMedia-formats) de kans om aan deze lancering hun merk te verbinden. Het pakket omvat één week naar keuze met rich media-aanwezigheid op de homepage, aangevuld met twee bijkomende weken klassieke display (IMU/ leaderboard).
Ook AutoWereld, het andere automagazine van Produpress, krijgt een nieuwe website. Die komt binnen enkele weken online. ‘De officiële communicatie zal plaatsvinden in de tweede week van september, bewust enkele dagen later dan Autogids/Le Moniteur," aldus Alain Devos, hoofdredacteur van AutoWereld. "Maar ook ons blad krijgt een eigen grootschalige communicatiecampagne."
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]