Promax Europe bekroont Play en Gédéon

Gédéon heeft twee trofeeën in ontvangst genomen tijdens de virtuele uitreiking van de Promax Europe Awards op donderdagavond 8 september. Zo was er Goud voor de Vlaamse zendergroep Play in de categorie Best Use of Brand Logo, en zilver voor de wereldwijde identiteit van Téva in de categorie General Brand Design Package. Gédéon was ook finalist met de perskit voor de film Le Bal des Folles (geregisseerd door Mélanie Laurent voor Amazon Prime Video) in de categorie Programme Key Art Campaign, en met Téva in de categorie Best Use of Brand Logo.
Gédéon is een onafhankelijk Franse ontwerpbureau dat van oudsher gespecialiseerd is in TV-zenderdesign. Gédéon en SBS Belgium vielen al eerder in de prijzen met het design voor de Play-merken.
En Wim Opbrouck en zijn Bake Off-kandidaten serveerden in de categorie ‘Leisure & Lifestyle Programme Spot’ het ideale recept voor Goud en lieten daarmee kleppers als Netflix achter zich.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]