Gédéon heeft twee trofeeën in ontvangst genomen tijdens de virtuele uitreiking van de Promax Europe Awards op donderdagavond 8 september. Zo was er Goud voor de Vlaamse zendergroep Play in de categorie Best Use of Brand Logo, en zilver voor de wereldwijde identiteit van Téva in de categorie General Brand Design Package. Gédéon was ook finalist met de perskit voor de film Le Bal des Folles (geregisseerd door Mélanie Laurent voor Amazon Prime Video) in de categorie Programme Key Art Campaign, en met Téva in de categorie Best Use of Brand Logo.
Gédéon is een onafhankelijk Franse ontwerpbureau dat van oudsher gespecialiseerd is in TV-zenderdesign. Gédéon en SBS Belgium vielen al eerder in de prijzen met het design voor de Play-merken.
En Wim Opbrouck en zijn Bake Off-kandidaten serveerden in de categorie ‘Leisure & Lifestyle Programme Spot’ het ideale recept voor Goud en lieten daarmee kleppers als Netflix achter zich.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]