Promax Europe bekroont Play en Gédéon

Gédéon heeft twee trofeeën in ontvangst genomen tijdens de virtuele uitreiking van de Promax Europe Awards op donderdagavond 8 september. Zo was er Goud voor de Vlaamse zendergroep Play in de categorie Best Use of Brand Logo, en zilver voor de wereldwijde identiteit van Téva in de categorie General Brand Design Package. Gédéon was ook finalist met de perskit voor de film Le Bal des Folles (geregisseerd door Mélanie Laurent voor Amazon Prime Video) in de categorie Programme Key Art Campaign, en met Téva in de categorie Best Use of Brand Logo.
Gédéon is een onafhankelijk Franse ontwerpbureau dat van oudsher gespecialiseerd is in TV-zenderdesign. Gédéon en SBS Belgium vielen al eerder in de prijzen met het design voor de Play-merken.
En Wim Opbrouck en zijn Bake Off-kandidaten serveerden in de categorie ‘Leisure & Lifestyle Programme Spot’ het ideale recept voor Goud en lieten daarmee kleppers als Netflix achter zich.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]