Gédéon heeft twee trofeeën in ontvangst genomen tijdens de virtuele uitreiking van de Promax Europe Awards op donderdagavond 8 september. Zo was er Goud voor de Vlaamse zendergroep Play in de categorie Best Use of Brand Logo, en zilver voor de wereldwijde identiteit van Téva in de categorie General Brand Design Package. Gédéon was ook finalist met de perskit voor de film Le Bal des Folles (geregisseerd door Mélanie Laurent voor Amazon Prime Video) in de categorie Programme Key Art Campaign, en met Téva in de categorie Best Use of Brand Logo.
Gédéon is een onafhankelijk Franse ontwerpbureau dat van oudsher gespecialiseerd is in TV-zenderdesign. Gédéon en SBS Belgium vielen al eerder in de prijzen met het design voor de Play-merken.
En Wim Opbrouck en zijn Bake Off-kandidaten serveerden in de categorie ‘Leisure & Lifestyle Programme Spot’ het ideale recept voor Goud en lieten daarmee kleppers als Netflix achter zich.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]