Prophets, Goose en Audi zorgen voor GOOSEbumps!

Crea / News

Voor de Belgische lancering van zijn eerste 100% elektrische sportwagen, de Audi e-tron GT, kiest Audi België ervoor om samen te werken met Goose, de beroemde Belgische elektrorockband. De title track uit hun recentste album “Something New” wordt geïntegreerd in een nieuwe nationale campagne van de hand van Prophets.

Met de e-tron GT geeft de premium autofabrikant uit Ingolstadt zijn visie op een toekomst van 100% elektrische mobiliteit, die krachtig, opwindend én duurzaam is. Mickael Karkousse, Dave Martijn, Tom Coghe en Bert Libeert, de vier enthousiaste leden van GOOSE, autoliefhebbers en Audi-ambassadeurs delen de waarden die de Audi e-tron GT symboliseert: het streven naar innovatie, topprestaties en vooral het belang van experimenteren. Wat ook sinds het prille begin in het DNA van de groep ingebakken zit.  

Bij een eerder project kroop de band al de studio in met een Audi R8 Coupé V10 plus voor een zinderende opnamesessie. Dat resulteerde in de track “Circles”, waarin de V10 motor fungeerde als extra bandlid. Dat nummer werd op vinyl en in een beperkte oplage uitgebracht. 

Vandaag werkt de groep opnieuw samen met Audi. En dat naar aanleiding van de release van hun nieuwe album “Something New”. Deze keer in een nieuwe experimentele sessie rond de Audi e-tron GT. Ontdek de campagne binnenkort online en op uw tv. Een opwindende sfeer en GOOSEbumps gegarandeerd.

Credits

Client: Audi
Contacts: Mathias Ankaert, Sofie Luyckx
Agency: Prophets
Creative Director: Sam De Win
Creation: Ivan Moons, Wouter Huyghe, Micha Symoens
Motion design: Laurens Maes
Strategy: Bram Cappaert
Account Team: Nathalie Rots, Claire Eyberg
Production: GOOSE, Raygun