Uiteraard is DKV meer dan tevreden met zijn rol als de uitverkoren verzekeraar van zoveel Belgen, maar met de hulp van Prophets wil de marktleider voor individuele zorgverzekeringen zich bovendien positioneren als dé dagelijkse partner in gezondheid. Het digitale agency Prophets ontwikkelde een gloednieuwe campagne, gericht op die kleine dagelijkse dingen die goed zijn voor onze gezondheid.
In een tv-spot en 3 korte online videoclips wordt DKV deel van het leven van een Belgische familie die geniet van een goede gezondheid, en dat in een waaier aan situaties en dagdagelijkse activiteiten. Een tuinfeest met lachende kinderen, een rondje joggen met het gezin of een work-out met vrienden: elke scène weerspiegelt een stukje van het dagelijkse leven en onderstreept het belang van goed leven om gezond te blijven.
Credits
-
Client : DKV Belgium
-
Contacts : Laetitia Toth, Sandrine Swolfs
-
Agency : Prophets
-
Creative Director : Sam De Win
-
Creation : Stijn de Schryver, Jérôme Lefebvre, Fabio Angelo Cipriano, Jean-François Dooms
-
Design: Paul Joly
-
Strategy : Dennis Snijders, Bram Cappaert
-
Account Team : Amber Verberckmoes, Severine Vanoirbeek
-
Production: Fledge

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]








