Uiteraard is DKV meer dan tevreden met zijn rol als de uitverkoren verzekeraar van zoveel Belgen, maar met de hulp van Prophets wil de marktleider voor individuele zorgverzekeringen zich bovendien positioneren als dé dagelijkse partner in gezondheid. Het digitale agency Prophets ontwikkelde een gloednieuwe campagne, gericht op die kleine dagelijkse dingen die goed zijn voor onze gezondheid.
In een tv-spot en 3 korte online videoclips wordt DKV deel van het leven van een Belgische familie die geniet van een goede gezondheid, en dat in een waaier aan situaties en dagdagelijkse activiteiten. Een tuinfeest met lachende kinderen, een rondje joggen met het gezin of een work-out met vrienden: elke scène weerspiegelt een stukje van het dagelijkse leven en onderstreept het belang van goed leven om gezond te blijven.
Credits
-
Client : DKV Belgium
-
Contacts : Laetitia Toth, Sandrine Swolfs
-
Agency : Prophets
-
Creative Director : Sam De Win
-
Creation : Stijn de Schryver, Jérôme Lefebvre, Fabio Angelo Cipriano, Jean-François Dooms
-
Design: Paul Joly
-
Strategy : Dennis Snijders, Bram Cappaert
-
Account Team : Amber Verberckmoes, Severine Vanoirbeek
-
Production: Fledge
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]