Prophets goes black voor Audi

Crea / News

prophets audiHet Autosalon gaat vandaag open voor het grote publiek. En dus ook de campagnes van de auto-industrie. Ook Audi adverteert tijdens deze periode, meer bepaald over de Black Editions met hun strakke Shadow Look die verkrijgbaar is op alle modellen, in alle kleuren. 1200x1200-3 In vier strak gemonteerde radiospots brengt Prophets deze Black Editions aan de man. De radiospots lichten telkens een andere karaktertrek uit die van toepassing is op een Audi-rijder waaronder perfectionisme, eigenzinnigheid en bescheidenheid. 1200x1200De campagne wordt doorgetrokken in een viertal printadvertenties met gedurfde headlines, social content, banners en meer.

https://vimeo.com/250631523
https://vimeo.com/250631791
https://vimeo.com/250631911

Credits
Client: Audi
Client Team: Vincent Thys - Frédéric Hurchon
Creative Director: Sam De Win
Creative Team: Johan Van Oeckel – Lennie De Troyer - Willem De Geyndt – Tine Sinnaeve
Strategy Team: Daan Richard
Account Team: Amaury Thomas – Sofie De Clercq
Audio Production: Raygun1200x1200-2