Het Autosalon gaat vandaag open voor het grote publiek. En dus ook de campagnes van de auto-industrie. Ook Audi adverteert tijdens deze periode, meer bepaald over de Black Editions met hun strakke Shadow Look die verkrijgbaar is op alle modellen, in alle kleuren. In vier strak gemonteerde radiospots brengt Prophets deze Black Editions aan de man. De radiospots lichten telkens een andere karaktertrek uit die van toepassing is op een Audi-rijder waaronder perfectionisme, eigenzinnigheid en bescheidenheid. De campagne wordt doorgetrokken in een viertal printadvertenties met gedurfde headlines, social content, banners en meer.
https://vimeo.com/250631523
https://vimeo.com/250631791
https://vimeo.com/250631911
Client Team: Vincent Thys - Frédéric Hurchon
Creative Director: Sam De Win
Creative Team: Johan Van Oeckel – Lennie De Troyer - Willem De Geyndt – Tine Sinnaeve
Strategy Team: Daan Richard
Account Team: Amaury Thomas – Sofie De Clercq
Audio Production: Raygun
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]