Vanaf 2 oktober gaat Sam De Win aan de slag als creatief directeur bij Prophets. De Win startte als copywriter bij ondermeer BBDO. Hij nam vervolgens de creatieve leiding op zich bij Ogilvy, Serviceplan en enkele maanden geleden bij Make Lemonade. Hij maakte in zijn carrière tal van spraakmakende campagnes en won een resem nationale en internationale prijzen.
Sam De Win: « Ook al was ik nog niet heel lang aan de slag bij Make Lemonade, deze kans kon ik niet laten voorbijgaan. Prophets heeft de afgelopen jaren bewezen dat ze een ijzersterk bureau zijn en dat ze heel wat in hun mars hebben. Ik kijk er enorm naar uit om een sterk creatief team uit te bouwen en straf werk te maken voor hun, of beter, ‘ons’ uitgebreide klantenbestand. »
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]