De aangrijpende verhalen in Dag Allemaal blazen je week na week van je sokken. Dat is wat twee gloednieuwe televisiespots dan ook met enige relativering vertellen. Dag Allemaal heeft niet alleen ‘zoveel te vertellen’. Het populaire weekblad wil met zijn verhalen ook al je emoties aanspreken. Daarom maakte Prophets een ludiek vervolg op eerdere merkspots, in samenwerking met Koen & Johan van De Vloer. Met de nieuwe spots wordt de gekende verhaalwaarde van Dag Allemaal speels in de verf gezet. De regie was in handen van Toon Aerts, in samenwerking met productiehuis Czar.
https://vimeo.com/217488854
https://vimeo.com/217488911
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]