Prophets onconventioneel voor Cupra

Crea / News

Automobielconstructeur Cupra heeft geen schrik om de codes van de sector te doorbreken. Het merk past naar eigen zeggen dan ook perfect bij mensen die de gebaande paden durven verlaten, bijvoorbeeld ondernemers met een disruptieve aanpak. Voor de lancering van de nieuwe Cupra Formentor e-Hybrid vertelt Prophets in samenwerking met Mediacom hun boeiende verhalen.

Een architect die een woning bouwt in een serre, een ondernemer die microgroenten teelt op een Brusselse stadsboerderij, een Belgische modeontwerpster die volledig werkt volgens het principe van de circulaire economie, een CEO die het onderwijs wil verbeteren via digitale applicaties... allemaal durven ze de platgetreden paden verlaten en de codes van hun sector doorbreken.

Deze filosofie is ook wat de constructeur van premiumwagens Cupra drijft. Om het vernieuwende hybride model Cupra Formentor in de Belgische markt te zetten, ging Prophets op zoek naar deze boeiende lokale verhalen van onconventionele ondernemers.

Ze werden verteld aan de hand van een digitale campagne, contentvideo’s en contentpagina’s via de verschillende kanalen van Roularta.

Credits

Client: CUPRA
Agency: Prophets
Client Team: Yves Melotte - Véronique Martin
Creative Director: Sam De Win
Creatives: Jérôme Lefebvre & Stijn De Schryver
Account Team: Nathalie Vergught - Delphine Beaumont
Media: Mediacom
Production company: LWS