Sinds de opstart in 2008 legde het interimbedrijf Vivaldis een uitzonderlijk groeiparcours af. Om een duidelijk pad uit te zetten voor zijn toekomstige communicatie en de Vivaldis-platformen, doet het bedrijf een beroep op Prophets. Met een grondige customer journey analyse wil Prophets de noden en kansen op korte, middellange en lange termijn in kaart brengen.
« Vivaldis moet radicaal futureproof blijven in een snel evoluerende sector. Daarom trekken we volop de kaart van innovatie en digitalisering, gericht op slimme matchmaking. De samenwerking met Prophets is ondertussen gestart. En ze zal zeker en vast bijdragen aan een sterker Vivaldis: op het vlak van ons merk, onze dienstverlening en onze communicatie, » aldus Régis Birgel, communicatieverantwoordelijke bij Vivaldis.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]