Sinds de opstart in 2008 legde het interimbedrijf Vivaldis een uitzonderlijk groeiparcours af. Om een duidelijk pad uit te zetten voor zijn toekomstige communicatie en de Vivaldis-platformen, doet het bedrijf een beroep op Prophets. Met een grondige customer journey analyse wil Prophets de noden en kansen op korte, middellange en lange termijn in kaart brengen.
« Vivaldis moet radicaal futureproof blijven in een snel evoluerende sector. Daarom trekken we volop de kaart van innovatie en digitalisering, gericht op slimme matchmaking. De samenwerking met Prophets is ondertussen gestart. En ze zal zeker en vast bijdragen aan een sterker Vivaldis: op het vlak van ons merk, onze dienstverlening en onze communicatie, » aldus Régis Birgel, communicatieverantwoordelijke bij Vivaldis.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]