Prophets zoekt creatieve versterking en schrijft daarvoor een -jawel- creatieve briefing uit. De opdracht? De rekruteringscampagne bedenken waarop je als creatief team zelf zou reageren. Via een banneringcampagne (onder meer via PUB.be) roept Prophets creatievelingen op om zich kandidaat te stellen als het nieuwe creatieve team. Hoe? Door een idee te bedenken dat in het beste geval nooit zal worden uitgevoerd. Want dat geniale idee lost meteen het probleem van Prophets op: het binnenhalen van een nieuw team. « Behalve de allereerste frustratie omdat jouw idee het daglicht nooit zal zien, kan het jou ook een job opleveren bij Prophets, » aldus Sam De Win, creative director. De briefing kan je hier downloaden.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]