Prophets zoekt campagne die nooit wordt uitgevoerd

Prophets zoekt creatieve versterking en schrijft daarvoor een -jawel- creatieve briefing uit. De opdracht? De rekruteringscampagne bedenken waarop je als creatief team zelf zou reageren. Via een banneringcampagne (onder meer via PUB.be) roept Prophets creatievelingen op om zich kandidaat te stellen als het nieuwe creatieve team. Hoe? Door een idee te bedenken dat in het beste geval nooit zal worden uitgevoerd. Want dat geniale idee lost meteen het probleem van Prophets op: het binnenhalen van een nieuw team. « Behalve de allereerste frustratie omdat jouw idee het daglicht nooit zal zien, kan het jou ook een job opleveren bij Prophets, » aldus Sam De Win, creative director. De briefing kan je hier downloaden.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]