Prophets zoekt creatieve versterking en schrijft daarvoor een -jawel- creatieve briefing uit. De opdracht? De rekruteringscampagne bedenken waarop je als creatief team zelf zou reageren. Via een banneringcampagne (onder meer via PUB.be) roept Prophets creatievelingen op om zich kandidaat te stellen als het nieuwe creatieve team. Hoe? Door een idee te bedenken dat in het beste geval nooit zal worden uitgevoerd. Want dat geniale idee lost meteen het probleem van Prophets op: het binnenhalen van een nieuw team. « Behalve de allereerste frustratie omdat jouw idee het daglicht nooit zal zien, kan het jou ook een job opleveren bij Prophets, » aldus Sam De Win, creative director. De briefing kan je hier downloaden.
Senior Strategic Influencer Marketing Expert bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Strategic Influencer Marketing Expert About Influo Influo […]
Senior Sales Manager bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Sales Manager About Influo Influo is a […]
Manager Externe Communicatie (m/f/x) bij Actiris
De functie in het kort Actiris is op zoek naar een enthousiaste (m/f/x) […]
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]