Provided by MediaSpecs: MAGnify 2019 – Een magazine: van ruis naar rust

Een magazine is “een geluksmoment”. Daarmee klinken magazines als het kanaal bij uitstek voor merken en dat was waar het om draaide op MAGnify, het event door WE MEDIA. De derde editie al vond plaats op 3 oktober vanuit het cultuurcentrum De Factorij in Zaventem, waar mediapersoonlijkheid Marcel Vanthilt het event aan elkaar praatte - zie ook https://pub.be/nl/jeroen-naudts-op…n-de-driver-seat/.
6,2 miljoen wekelijkse lezers, dat is een van de tien eigenschappen van magazines die Philippe Belpaire van Roularta overliep. Hij nam de honneurs waar en opende de conferentie. Magazines, wat doen ze nog meer? Ze kunnen een commerciële boost geven, ze bieden creatieve mogelijkheden en leveren een unieke leeservaring. Daarbij is de aandacht volledig aanwezig en zijn advertenties niet storend. Hij verwees ook naar de Ebiquity-studie, waaruit bleek dat adverteerders de waarde van (print)media onderschatten.
Lees het volledige verslag bij MediaSpecs.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]