Een magazine is “een geluksmoment”. Daarmee klinken magazines als het kanaal bij uitstek voor merken en dat was waar het om draaide op MAGnify, het event door WE MEDIA. De derde editie al vond plaats op 3 oktober vanuit het cultuurcentrum De Factorij in Zaventem, waar mediapersoonlijkheid Marcel Vanthilt het event aan elkaar praatte - zie ook https://pub.be/nl/jeroen-naudts-op…n-de-driver-seat/.
6,2 miljoen wekelijkse lezers, dat is een van de tien eigenschappen van magazines die Philippe Belpaire van Roularta overliep. Hij nam de honneurs waar en opende de conferentie. Magazines, wat doen ze nog meer? Ze kunnen een commerciële boost geven, ze bieden creatieve mogelijkheden en leveren een unieke leeservaring. Daarbij is de aandacht volledig aanwezig en zijn advertenties niet storend. Hij verwees ook naar de Ebiquity-studie, waaruit bleek dat adverteerders de waarde van (print)media onderschatten.
Lees het volledige verslag bij MediaSpecs.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]