{Provided by MediaSpecs} Talkies Magazine maakt comeback

De publicatie van Talkies Magazine werd tijdelijk stopgezet om het concept te vernieuwen en te versterken. Vanaf 24 september is het lifestylemagazine terug beschikbaar in de Belgische tijdschriftenwinkels.
Talkies bestaat reeds 35 jaar en is een lifestylemagazine dat zich richt op moderne, hoger opgeleide en actieve vrouwen en mannen in de leeftijdscategorie van 25 tot 55 jaar. Het bevat interviews, portretten, reportages, informatie, achtergronden en opinies.
Het magazine kreeg een volledige make-over met een vernieuwde look & feel, afgestemd op deze bijzondere tijd. De centrale elementen zijn Finest, Nouveau Monde & Exquis. Finest als gids voor een selecte doelgroep, Nouveau Monde omdat de wereld compleet vernieuwd is en Exquis omdat de meest bijzondere lifestyle-elementen aan bod komen.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]