{Provided by MediaSpecs} Talkies Magazine maakt comeback

De publicatie van Talkies Magazine werd tijdelijk stopgezet om het concept te vernieuwen en te versterken. Vanaf 24 september is het lifestylemagazine terug beschikbaar in de Belgische tijdschriftenwinkels.
Talkies bestaat reeds 35 jaar en is een lifestylemagazine dat zich richt op moderne, hoger opgeleide en actieve vrouwen en mannen in de leeftijdscategorie van 25 tot 55 jaar. Het bevat interviews, portretten, reportages, informatie, achtergronden en opinies.
Het magazine kreeg een volledige make-over met een vernieuwde look & feel, afgestemd op deze bijzondere tijd. De centrale elementen zijn Finest, Nouveau Monde & Exquis. Finest als gids voor een selecte doelgroep, Nouveau Monde omdat de wereld compleet vernieuwd is en Exquis omdat de meest bijzondere lifestyle-elementen aan bod komen.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]





