De publicatie van Talkies Magazine werd tijdelijk stopgezet om het concept te vernieuwen en te versterken. Vanaf 24 september is het lifestylemagazine terug beschikbaar in de Belgische tijdschriftenwinkels.
Talkies bestaat reeds 35 jaar en is een lifestylemagazine dat zich richt op moderne, hoger opgeleide en actieve vrouwen en mannen in de leeftijdscategorie van 25 tot 55 jaar. Het bevat interviews, portretten, reportages, informatie, achtergronden en opinies.
Het magazine kreeg een volledige make-over met een vernieuwde look & feel, afgestemd op deze bijzondere tijd. De centrale elementen zijn Finest, Nouveau Monde & Exquis. Finest als gids voor een selecte doelgroep, Nouveau Monde omdat de wereld compleet vernieuwd is en Exquis omdat de meest bijzondere lifestyle-elementen aan bod komen.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]