Proximus brengt klanten nóg dichterbij

Proximus BBDO

Crea / News

Proximus BBDONa de succesvolle imagocampagne “het nummer van de chinees’ en ‘ik leef nog’ gaan BBDO en Proximus verder op hetzelfde elan. We zien andermaal mensen die struggelen om echt te zeggen wat ze denken. Binnen dit creatief concept ‘wat men zegt, wat men bedoelt’ startte op 12 juni een nieuwe televisie- en radiocampagne on air.

Na het emotioneel laden van de lijn ‘Altijd dichtbij’ is het nu tijd om met de proof of the pudding te komen. Proximus heeft zijn netwerk versterkt. En niet in het minst op de festivals. Deze benefit komt aan bod in de televisiespot ‘wilt ge ne keer op mijnen hotspot’. U moet even kijken naar de spot om te zien wat de festivalganger daar écht mee bedoelt. Het tweede luik van de campagne gaat over roaming. Want uiteraard vallen ook bij Proximus  de extra kosten weg. Maar bovendien kunt u uw favoriete app helemaal gratis en à volonté gebruiken in het buitenland - een plus tegenover de andere providers, zegt men bij Proximus. In de spot zien we hoe een oma nog eventjes moet wennen aan deze nieuwe mogelijkheden.

Credits

Client: Proximus
Contacts: Alex Thoré, Sophie De Nys, Emmanuelle Puttemans, Manoëlle Ballaux & Pieter Herman
Agency: BBDO
Digital Agency: JUST
CD BBDO: Jan Dejonghe, Arnaud Pitz & Sebastien De Valck
Copywriter BBDO:  Nicolas Van Gucht & Louise Cornet

AD BBDO: Jonas Michiels
Strategy BBDO: Sofie Verstreken
Account Team BBDO: Nathalie Lemmer, Audrey semal & Aurélie Thollebeek

TV producer BBDO: Patricia Van De Kerckhove & Renée Vermeire
Radio producer BBDO: Nicolas Van Poeck
Editor BBDO: Neil Skeet
Production company image: Cartel
Director: Jan Boon
Producers: Joop Haesen, Fred Vrancken

Postproduction: Moxy

Production company Sound: Sonicville
Music: Phile Bokken
Producer: Sandy Leemans