Proximus en SILK hebben last van "fiberkoorts"

Crea / News

Het naar eigen zeggen supersnelle en stabiele Fiber is volgens Proximus het internetnetwerk van de toekomst. Om dat te bewijzen aan alle Belgen komen SILK en Proximus met een muzikale campagne die de toon zet voor de levensstijl die het glasvezelnetwerk zijn gebruikers kan bieden. Voor de nieuwe campagne besloot de telecomoperator om Peggy Lee's klassieker "Fever" heruit te brengen in een ‘fiber-jasje’. Het resultaat? Een cover die de voordelen van fiber prijst, gezongen door de veelbelovende RORI, een opkomende Belgische artieste die net haar eerste EP heeft uitgebracht. En een videoclip, geregisseerd door Brice VDH.

In deze film over een supergeconnecteerde moeder ontdekken we hoe fiber het dagelijkse gezinsleven gemakkelijker maakt. Telewerken terwijl de zoon en zijn vrienden videospelletjes spelen, het huis stofzuigen of de hond eten geven met een vingerknip, de deur op afstand openen, alles met gemak en soepelheid. Fiber maakt je volgens Proximus baas over je huis en je netwerk, wat je gezinssituatie of behoeften ook zijn.

De campagne zal ook toegespitst worden op kleine en middelgrote ondernemingen en het dagelijkse leven van een zelfstandige timmerman belichten. Ze is te zien op TV, maar ook op sociale netwerken zoals TikTok, Instagram en Facebook met behulp van content creators, en op straat via OOH en radioformats.

Credits:

Client : Proximus

Contacts : Emmanuelle Puttemans, Silvia Weiler, Kelly De Groote, Aurélie Denayer

Ecosystem : SILK

Lead Agency : FamousGrey

CD : Peter Ampe

Client Service Director : Catherine De Block

Account Director : Audrey Semal

Account Manager : Roozbeh Ahmadi

Account Executive : Matti Verhaegen

Strategy Director : Jonathan Detavernier

Creation : Zoé De Priester & Yana Gestels

Copy NL : Koen Van Deun

Designer : Elsa Gervais, Sacha Lempereur & Simone Curzi

Digital Strategist : Wies Dickens

Social Media Managers : Florentien Duquet & Evelien Peeters

Head of Production : Myriam Maes

RTV Producer : Marie Libouton

Post-Producer : Birgit D’hont

Sound Engineer : Famousgrey Productions - Mathieu Savenay

Onliner : Gilles Desplanque

DTP : Franco Scaramuzza

Media Planner: Proximus - Séverine Legrand

Media Buying : Essence Mediacom (as a part of SILK)

Digital Agency : iO (as a part of SILK)

Account Director : Jeremy Demoor

Digital Project Manager : Nisrine Dribi

Film Production Company : Disturb Studio

Director : Brice VDH

DOP : Bjorn Charpentier

Producers : Emeline Fouya, Julien Fouya

Online Edit : DuGraphisme etc. - David Nataf

Social Edit : Charlotte Demanet

Photographer : Selim Djegham

Music composition: poum tchak – Nicolas Mouquet & Antoine Geluck

Singer: Rori