Het naar eigen zeggen supersnelle en stabiele Fiber is volgens Proximus het internetnetwerk van de toekomst. Om dat te bewijzen aan alle Belgen komen SILK en Proximus met een muzikale campagne die de toon zet voor de levensstijl die het glasvezelnetwerk zijn gebruikers kan bieden. Voor de nieuwe campagne besloot de telecomoperator om Peggy Lee's klassieker "Fever" heruit te brengen in een ‘fiber-jasje’. Het resultaat? Een cover die de voordelen van fiber prijst, gezongen door de veelbelovende RORI, een opkomende Belgische artieste die net haar eerste EP heeft uitgebracht. En een videoclip, geregisseerd door Brice VDH.
In deze film over een supergeconnecteerde moeder ontdekken we hoe fiber het dagelijkse gezinsleven gemakkelijker maakt. Telewerken terwijl de zoon en zijn vrienden videospelletjes spelen, het huis stofzuigen of de hond eten geven met een vingerknip, de deur op afstand openen, alles met gemak en soepelheid. Fiber maakt je volgens Proximus baas over je huis en je netwerk, wat je gezinssituatie of behoeften ook zijn.
De campagne zal ook toegespitst worden op kleine en middelgrote ondernemingen en het dagelijkse leven van een zelfstandige timmerman belichten. Ze is te zien op TV, maar ook op sociale netwerken zoals TikTok, Instagram en Facebook met behulp van content creators, en op straat via OOH en radioformats.
Credits:
Client : Proximus
Contacts : Emmanuelle Puttemans, Silvia Weiler, Kelly De Groote, Aurélie Denayer
Ecosystem : SILK
Lead Agency : FamousGrey
CD : Peter Ampe
Client Service Director : Catherine De Block
Account Director : Audrey Semal
Account Manager : Roozbeh Ahmadi
Account Executive : Matti Verhaegen
Strategy Director : Jonathan Detavernier
Creation : Zoé De Priester & Yana Gestels
Copy NL : Koen Van Deun
Designer : Elsa Gervais, Sacha Lempereur & Simone Curzi
Digital Strategist : Wies Dickens
Social Media Managers : Florentien Duquet & Evelien Peeters
Head of Production : Myriam Maes
RTV Producer : Marie Libouton
Post-Producer : Birgit D’hont
Sound Engineer : Famousgrey Productions - Mathieu Savenay
Onliner : Gilles Desplanque
DTP : Franco Scaramuzza
Media Planner: Proximus - Séverine Legrand
Media Buying : Essence Mediacom (as a part of SILK)
Digital Agency : iO (as a part of SILK)
Account Director : Jeremy Demoor
Digital Project Manager : Nisrine Dribi
Film Production Company : Disturb Studio
Director : Brice VDH
DOP : Bjorn Charpentier
Producers : Emeline Fouya, Julien Fouya
Online Edit : DuGraphisme etc. - David Nataf
Social Edit : Charlotte Demanet
Photographer : Selim Djegham
Music composition: poum tchak – Nicolas Mouquet & Antoine Geluck
Singer: Rori
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]