Proximus en SILK brengen Oops, Too Fast nu ook in 3D met AKQA Brussels

Crea / News

Na de campagne Oops, too fast met het kerstkonijn van vorig jaar, keren Proximus en SILK terug met een verrassende eindejaarscampagne rond het thema De snelheid van internet. In de campagne in samenwerking met AKQA Brussels bieden 3D-schermen een onderdompeling in de kerstsfeer. Voorbijgangers ontdekken de Kerstman op zijn futuristische slee, die met een duizelingwekkende snelheid door betoverende landschappen reist.

De campagne benadrukt snelheid en connectiviteit binnen een kerstwereld. Het hoofdscherm is prominent aanwezig op de kerstmarkt van Brussel, Winterpret, sinds de opening. De campagne past in de strategie Oops Too Fast, die het engagement van Proximus weerspiegelt om zijn klanten steeds snellere en beter verbonden oplossingen te bieden. Door geavanceerde technologie en feestelijke sfeer te combineren, toont Proximus zijn rol in de digitale transformatie terwijl het de feestdagen op een innovatieve manier viert.

De campagne is te zien van 29 november tot 5 januari, met 3D-installaties op de kerstmarkt van Winterpret in Brussel. Daarnaast wordt een 2D-scherm geïnstalleerd op de kerstmarkt van Antwerpen.

Credits:

​Client: Aurélie Denayer, Sophie De Nys, Emmanuelle Puttemans, Perrine De Keyzer
​​
​Lead Agency: AKQA Brussels ​
​CD: Peter Ampe ​
​Client Service Director: Catherine De Block ​
​Account Director: Audrey Semal ​
​Account Manager: Geoffrey Delhoux & Eléonore Calicis
​Account Executive: Mathieu Van Overbeke
​Creation: Kenn Van Lijsebeth & John Benois
​​
​Production lead: Olivia Naudts

3D Agency: Miysis
​3D artists: Manuel Adams, Nicolas Romboux, Rémi Delmotte, Stanislaw Menschow

​Programmatic: JCDecaux ​
​Creative Director: Vincent Delvaux