Proximus biedt zijn klanten gratis data aan, vanaf 30 minuten voor de aanvang van elke Rode Duivels-wedstrijd tot het laatste fluitsignaal. Goed nieuws en daar sluit de door BBDO bedachte 'Always Close'-” campagne mooi bij aan, met televisiespots, Instagram stories en pre-rolls. Radio en een displaycampagne doen de rest.
Credits
Strategic Planning Sofie Verstreken
Creative director Jan Dejonghe, Arnaud Pitz & Sebastien De Valck
Creative team Jan Schraeyen & Valentino Quarta
Copywriter FR Gregory Verheyleweghen & Louise Cornet
Chief Commercial Director Kristof Persoons
Account handling Audrey Semal & Aurélie Thollebeek
RTV Production Patricia Van De Kerckhove, Renée Vermeire & Nicolas Van Poeck
Editor Neil Skeet
Third parties Pivott, Landvogel, Moxy & Sonicville<
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]