Proximus geeft Rode Duivels weg

Proximus biedt zijn klanten gratis data aan, vanaf 30 minuten voor de aanvang van elke Rode Duivels-wedstrijd tot het laatste fluitsignaal. Goed nieuws en daar sluit de door BBDO bedachte 'Always Close'-” campagne mooi bij aan, met televisiespots, Instagram stories en pre-rolls. Radio en een displaycampagne doen de rest.
Credits
Strategic Planning Sofie Verstreken
Creative director Jan Dejonghe, Arnaud Pitz & Sebastien De Valck
Creative team Jan Schraeyen & Valentino Quarta
Copywriter FR Gregory Verheyleweghen & Louise Cornet
Chief Commercial Director Kristof Persoons
Account handling Audrey Semal & Aurélie Thollebeek
RTV Production Patricia Van De Kerckhove, Renée Vermeire & Nicolas Van Poeck
Editor Neil Skeet
Third parties Pivott, Landvogel, Moxy & Sonicville<
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]