Proximus keert terug naar Space

Verwacht, maar nu definitief: Space haalt het mediabudget van Proximus binnen, na een competitie waarin ook Zenith Optimedia, Mindshare en het uittredende OMD een rol speelden. Voor Space en Proximus is het een prettig weerzien: Space haalde eind 2000 het mediabudget van het toenmalige Belgacom binnen, een overeenkomst die gold vanaf januari 2000 en pas in het eerste trimester van 2008 werd stopgezet.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]