Proximus Skynet Advertising nieuwe regie Auto55.be

auto55-logo-vierkant

Budgets / News

 
auto55-logo-vierkant
Proximus Skynet Advertising wordt vanaf 1 september 2015 de nieuwe reclameregie voor Auto55.be. Daarmee breidt Skynet Advertising haar portfolio van autocontext verder uit met een sterke speler op de markt. Auto55.be voegt zich bij het Carpower-aanbod van Skynet, dat bestaat uit Vroom.be, Autofans.be, Autosalon.be, Autolive.be, alsook de autorubrieken op Skynet.be, Yahoo en 2dehands.be.
Auto55.be is actief sinds 2001. De inhoud van Auto55.be bestaat uit snel nieuws, maar ook uit diepgravende en unieke content, met achtergrond, geschiedenis, economisch en technisch nieuws. Daarbij worden ook populaire of ‘human interest’ verhalen niet geschuwd, zolang deze voldoende kwaliteit bieden. Naast het grote autonieuws biedt Auto55.be ook unieke content aan. Voorbeelden daarvan zijn dossiers als ‘Legendarische Autofilms’, over ‘Auto Wassen’, een uitgebreide retrorubriek en unieke reportages zoals bijvoorbeeld over het rijden van de hele Route 66. De site mag rekenen op gemiddeld 130.000 unieke bezoekers per maand en 500.000 page views op maandbasis (bron: Google Analytics). Auto55.be onderhoudt ook een levendige relatie met zijn publiek via sociale media: de site telt 13.000 actieve Facebookfans, meer dan 3.500 Twitter-volgers en een YouTube-kanaal dat al 200.000 keer bekeken werd. Bovendien verspreidt de site een newsletter waarop 30.000 mensen geabonneerd zijn.