Het Brusselse mediabureau PTOC, gespecialiseerd in Out of Home, gaat voortaan verder onder de naam Outsight, en dat doet het bureau met bijpassende slogan: ‘we know outdoor inside out’. Het bureau voerde de naamswijziging door omdat het ze haar outdoorkarakter beter in de verf wil zetten. « Outdoor maakt al jaren onderdeel uit van PTOC’s DNA », klinkt het op de website. « Om onze diensten kracht bij zetten, veranderen we onze naam naar Outsight. Die moet iedereen onmiddelijk kunnen vertellen wie we zijn: Out of Home-experten die klanten net dat stapje verder willen brengen. »
https://www.youtube.com/watch?v=69A48vi68uk
De OUT in de nieuwe naam staat uiteraard voor out of home. De ziel én passie van het merk, waarbij het als beste onafhankelijke speler op de Belgische markt geldt. SIGHT gaat dan weer verder dan letterlijk “kijken”. Het onderstreept ook de kijk op de toekomst, waarbij technologie en een zeer doelgerichte aanpak centraal staan. De nieuwe baseline is daar een perfecte vertaling van: We know outdoor inside out.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]