Het Brusselse mediabureau PTOC, gespecialiseerd in Out of Home, gaat voortaan verder onder de naam Outsight, en dat doet het bureau met bijpassende slogan: ‘we know outdoor inside out’. Het bureau voerde de naamswijziging door omdat het ze haar outdoorkarakter beter in de verf wil zetten. « Outdoor maakt al jaren onderdeel uit van PTOC’s DNA », klinkt het op de website. « Om onze diensten kracht bij zetten, veranderen we onze naam naar Outsight. Die moet iedereen onmiddelijk kunnen vertellen wie we zijn: Out of Home-experten die klanten net dat stapje verder willen brengen. »
https://www.youtube.com/watch?v=69A48vi68uk
De OUT in de nieuwe naam staat uiteraard voor out of home. De ziel én passie van het merk, waarbij het als beste onafhankelijke speler op de Belgische markt geldt. SIGHT gaat dan weer verder dan letterlijk “kijken”. Het onderstreept ook de kijk op de toekomst, waarbij technologie en een zeer doelgerichte aanpak centraal staan. De nieuwe baseline is daar een perfecte vertaling van: We know outdoor inside out.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]