Graag stellen we u ‘zOOHm’ voor, een vijfdelige reeks 'partner content' tussen PUB en Clear Channel. In ‘zOOHm’ nemen we een duik in de wondere wereld van out of home. En niets is beter dan de straat op te trekken om de essentie van outdoorreclame in te schatten. Vergis u niet in dit medium dat zich schuilhoudt in uw stadsbeeld… In digitale tijden bewijst out of home zichzelf meer dan ooit!
In het eerste luik trekken we de straat op met Johan Putseys, COO van Initiative, in een hybride Mini Countryman. Met meer dan twintig jaar ervaring in media (onder meer voor merken als BMW) is hij de geknipte man voor een U-turn langs het beste van Clear Channel.
Het volledige artikel kan u lezen in ons eerste PUB-nummer van 2019. Een voorsmaakje vindt u hieronder...

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]







