Jawel: Het Laatste Nieuws (of kortweg HLN) blijft kampioen sociale media, zo blijkt uit de Social Media Ranking van februari 2019. PUB presenteert deze social media ranking in samenwerking met het Oostenrijkse Storyclash. Deze Social Media Ranking is een real-time social media monitoring tool. Dat wil zeggen dat (online) mediabedrijven met elkaar worden vergeleken op basis van het aantal interacties: likes, shares en commentaren op sociale netwerken. Ook interacties via Instagram and Youtube zijn geïntegreerd in deze rankings, en recent werden enkele nieuwe Belgische websites opgenomen (met dank aan wie daarvoor suggesties stuurde naar de redactie van PUB). En onderaan deze lijst vindt u een afzonderlijke lijst van succesvolle posts. Bovendien bevatten de deze rankings nu ook Images, GIF’s en Status Messages.
Aan Nederlandstalige zijde bestaat de top 5 uit Het laatste Nieuws, Het Nieuwsblad, VTM, De Standaard, VTM en Eén. Aan Franstalige kant bestaat de top 5 deze maand uit RTBF, RTL Belgium, Le Soir, Nordpresse en DH. De volledige lijst bestaat ondertussen uit meer dan 100 titels. Doorklikken en u krijgt de kans om die allemaal te zien! Opmerkingen of suggesties? U kent of publiceert een medium dat volgens uw informatie toch nog zou kunnen ontbreken? Stuur een mail naar redactie@pub.be en vermeld Storyclash in het onderwerpveld.
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]
Head of Design bij Bridgeneers (min. 5 jaar ervaring)
Als Design & Branding Director sta je in voor de creatieve begeleiding van […]