Publicis Groupe investeert opnieuw in nieuwe talenten

News / People

Publicis Groupe breidt opnieuw verder uit om te beantwoorden aan de steeds groeiende behoeften van haar klanten. Een overzicht van de nieuwe mensen die onlangs bij Publicis Groupe aan de slag gingen: 

David Burny wordt Sr Brand en Campaign Strategist. Na een commerciële functie bij Decathlon was hij bijna 5 jaar Strategic Planner bij 20Something. Nadien ging hij aan de slag bij Serviceplan en werd nadien Integrated Brand Strategist bij TBWA. Bij Publicis Groupe vervoegt hij zich bij het team van Chief Strategy Officer Berten Peremans. Lisa Elbaj wordt Senior Account Executive op Daimler. Ze komt van Prophets waar ze meer dan twee jaar Account Executive was. Ze behaalde een bachelor-diploma in de Communicatiewetenschappen aan de VUB en een bachelor’s degree aan de Universidad Complutense de Madrid. En Martin Ozfirat wordt na een succesvolle stage vorig jaar in het BNP Paribas Fortis-team Account Executive op Renault en Sanofi.

Jolien Willockx gaat aan de slag als Account Executive op Daimler, en vervoegt zich bij het team waarin ze vorig jaar een succesvolle stage heeft gedaan. Nadat ze een post-graduaat in digitalmarketing behaalde aan de UC Leuven-Limburg, een bachelorgraad bij Thomas More en Odisee, was ze mee dan anderhalf jaar Grafisch Onderwerper voor de website van Oud-Heverlee Leuven. Yves Van der Haegen vervoegt zich bij het mediateam als Sr Digital Touchpoints Expert. Hij komt van Cadreon, waar hij meer dan drie jaar Programmatic Campaign Manager was. Hij startte zijn carrière als audiovisual buyer bij Space en werd nadien TV Expert bij IPG Mediabrands. Muriel De Prins tot slot wordt naast An De Clercq Client Lead media op LVMH. Daarnaast zal ze werken op Vemedia, Zimmo, ACV-CSC en Chateau d'Ax. Ze werkte bijna 25 jaar bij IPG Mediabrands waar ze meer dan 17 jaar de rol van Senior Client Advisor opnam.