Publicis Groupe leidt medewerkers op aan de hand van PL.AI

Sinds het begin van afgelopen zomer rolt Publicis Groupe wereldwijd een trainingsplatform uit dat zich richt op AI-tools en -methodologieën, inclusief generatieve AI (GenAI).
Omdat de beste manier van leren is door te "spelen" met verschillende tools en technieken, kreeg het platform de toepasselijke naam PL.AI. Het is toegankelijk via Marcel.ai, dat Publicis Groupe al in 2018 lanceerde. De trainingsmodules worden volledig afgestemd op het profiel van elke "speler".
In België volgt elke medewerker het programma, met ten minste drie voltooide modules, en de mogelijkheid om zich het hele jaar door te blijven bijscholen. Al 220 medewerkers zijn AI-gecertificeerd. "We behoren tot de landen met de hoogste adoptiegraad van dit internationale initiatief, waarschijnlijk dankzij onze Belgische innovatieve geest," zegt Matthieu Vercruysse, chief transformation officer bij Publicis Groupe Belgium. "We staan voor een enorme verandering in onze marketingindustrie, die veel kansen biedt, maar ook risico's. We geloven dat investeren in kennis voor onze teams de beste keuze is die we kunnen maken."
Tot slot wil Publicis Groupe deze kennis ook delen met diegenen die mee de toekomst zullen bepalen in de industrie: zo worden bijvoorbeeld ook stagiairs aangemoedigd de trainingen te volgen om zo de kennis die ze hebben opgedaan bij Publicis Groupe mee te nemen in hun verdere carrière.
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]