Publicis Groupe maakt fairy, fairy tasty campagne voor Cocio

Crea / News

Eerdere campagnes voor Cocio Mint en Cocio Salted Caramel hadden al een absurde nasmaak, en die lijn is helemaal doorgetrokken in de campagne voor Cocio Orange. De held van dienst? Een mannelijke fee die elke wens kan laten uitkomen, zolang die wens maar gelinkt is aan chocolademelk met een sinaasappelsmaakje. 

Naast de verrukkelijke visuele identiteit, speciaal ontwikkeld voor de nieuwe smaak, zijn er ook korte online films waarin we zien hoe een student telkens een wens maakt, en hoe die in vervulling gaat. Elke spot eindigt ook met de magische lijn Cocio Orange. Fairy, fairy tasty. En dat het drankje inderdaad fairy, fairy tastyis gaan onze vrienden in Denemarken en Zweden binnenkort weer ondervinden. Skål!

En o ja: Cocio Orange of Pucko Apelsin? Dat hangt ervan af in welk land u in quarantaine zit, natuurlijk...

Credits

Client: Arla Foods

Brand name: Cocio

Client (brand & contacts): Tine Kaergaard Knudsen, Casper Kluewer Hauge, Elena Marchenko

Client Lead: Ivo van der Pas

Account Director: Axelle Gontier

Account Manager: Geoffrey Delhoux

Strategy Director: Jorian Vanvossel

Creative Director: Koenraad Lefever

Creatives/concept providers: Daniel Van den Broucke & Maarten De Maayer

Creative Designers: Christophe Van Tricht, Sarah Gabriel

Creative Retoucher: Fred Dupont

Sr Chromist & Retoucher: François Baudon

Moving Images Lead: Marc Van Buggenhout

Moving Images Producer: Daan Feytongs

External production

Production house: Fledge

Director: Kevin Boitelle

Line Producer : Francis Bosschem