September is een naar goede gewoonte een maand van nieuwe kansen en verandering: de vakantie en zomer zijn officieel voorbij en ook bij Publicis Groupe is er verandering op til, en wel van een creatieve aard. Recent verwelkomde het bureau namelijk Jonas Marysse als creatief directeur.
Marysse studeerde in 2014 af als Graphic Designer aan de LUCA School of Arts in Brussel. De 9 hierop volgende jaren ging hij aan de slag als art director bij verschillende Belgische bureaus zoals Boondoggle, AIR en Lucy. Zijn laatste stop was bij Mutant, waar hij voor klanten als StuBru, Unicef en Accent Jobs impactvolle campagnes bedacht. Die inspanningen hebben hem geen windeieren gelegd, zo kon hij de afgelopen jaren verschillende awards verzilveren bij o.a. de Eurobest, Epica, Webby en Creative Belgium Awards.
Eduardo Marques, Chief Creative Officer bij Publicis Groupe België en Nederland, is alvast enthousiast dat Marysse het creatief team komt versterken: “Jonas heeft een passie voor vakmanschap, heeft een moderne en unieke creatieve visie en is bijzonder gedreven. Dat zijn topkwaliteiten voor een creatief directeur, en zullen bovendien bijdragen tot het toekomstig succes van onze klanten.”
Marysse zal bij Publicis Groupe onder andere werken voor BNP Paribas Fortis, Mondelez en Zimmo.