Voor de introductie van de vernieuwde mobiele abonnementen van Orange bedacht Publicis Brussel een campagne die de vele voordelen van mobiele data uitspeelt. De vernieuwde ‘dieren’ van Orange hebben één ding gemeen: Kolibrie, Dolfijn, Koala, Panter, Arend en Arend Premium beloven vanaf vandaag allemaal meer surfvolume.
Het resultaat: twee televisiespots, twee radiospots , een abribus en internetcampagne die handig inspelen op het feit dat data dé oplossing kan zijn in bepaalde ‘noodsituaties’. De nieuwe campagne is een vervolg op het elan van de introductiecampagne.
Credits
Campaign Name : Orange New Portfolio
Advertiser/Client : Orange
Product/Service : Telecom
Agency: Publicis Brussels
Creative Directors : Tom Berth - Geert De Rocker
Creation: Daniel Vanden Broucke – Maarten De Maayer
Account Team : Filip Van Der Haegen - Fréderic Sodermans
Strategy : Annemie Goegebuer, Berten Peremans
Art Buyer : Victoire Kaiser
Photographer : Jef Boes
Retoucher : Frederic Dupont
Agency TV Producers : Marc Van Buggenhout, Daan Feytongs
TV Production : Made In Brussels
Director: Peter Dietrich
Producers : Patrick Van Hautem, Ann Van Steyvoort
Post-production : ACE Image Factory
Radio Producer : Monique Sampermans
Radio/Sound Production : Cobra Brewery
Digital Production : Prophets
Media Agency : Havas
Client contact: Isabelle Vanden Eede – Nathalie Moons - Marie Treguier
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]