Creative Belgium beloofde dat de Creative Belgium Awards er dit jaar iets anders zouden uitzien. Wel, een van de nieuwigheden is de Grand Prix for Good. Met deze prijs wordt aandacht gevraagd voor goede doelen, niet-gouvernementele organisaties en overheden. Alle met goud bekroonde inzendingen (behalve die voor Craft and Design) werden nog eens onder de loep gelegd door de Innovation and Integrated Jury, die besliste of er een inzending in aanmerking kwam voor de Creative Belgium Grand Prix for Good. En jawel: Publicis Brussels krijgt als eerste deze nieuwe prijs, voor audiocartoons die het bureau maakte voor Reporters Zonder Grenzen.
https://www.youtube.com/watch?v=5_kATM7etT0
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]