Publicis valt zonder data voor Orange

Orange lanceert als eerste provider in België volledig onbeperkt mobiel én vast internet. LOVE combineert naast onbeperkt vast internet en een rijk TV-aanbod dus ook ongelimiteerde mobiele data. Je zou denken dat niemand nog onverwacht zonder data valt in 2018, en toch gebeurt het nog, vaak op het slechtste moment. Dit idee ligt aan de basis van de nieuwste LOVE-campagne van Orange, bedacht door Publicis Brussels.
In een TV-spot, een reeks online filmpjes en een radiospot ondervinden acteurs rechtstreeks de gevolgen van ‘internettus interruptus’: het gevreesde moment dat de gebruiker over zijn datalimiet gaat en alles stilvalt. Voor de acteur of actrice in kwestie is dit absoluut een awkward moment dat niet snel genoeg voorbij kan gaan. Gelukkig is het vanaf nu dus ook definitief verleden tijd voor alle Orange gebruikers dankzij on-ge-li-mi-teerd internet.
Er werden geen acteurs of actrices geschaad tijdens het maken van deze campagne, enkel beschaamd.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]