De Franse marketingreus Publicis koopt sectorgenoot Epsilon voor meer dan 4 miljard dollar. Met het inlijven van Epsilon, dat nu nog eigendom is van Alliance Data Systems, wil Publicis zijn positie versterken in online reclame. Publicis is naast WPP en Omnicom van oudsher een van de grootste spelers in de reclamewereld. Maar de jongste tijd is de positie van die bedrijven verzwakt met de verschuiving naar meer online reclame. Ze verliezen steeds meer terrein aan consultancybedrijven en internetgiganten als Google en Facebook.
“Met de overname van Epsilon haalt Publicis de nodige technologische kennis, expertise en talent in huis om ons aanbod aan te vullen,” licht topman Arthur Sadoun toe.
News Provided by Mediaspecs
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]