De Franse marketingreus Publicis koopt sectorgenoot Epsilon voor meer dan 4 miljard dollar. Met het inlijven van Epsilon, dat nu nog eigendom is van Alliance Data Systems, wil Publicis zijn positie versterken in online reclame. Publicis is naast WPP en Omnicom van oudsher een van de grootste spelers in de reclamewereld. Maar de jongste tijd is de positie van die bedrijven verzwakt met de verschuiving naar meer online reclame. Ze verliezen steeds meer terrein aan consultancybedrijven en internetgiganten als Google en Facebook.
“Met de overname van Epsilon haalt Publicis de nodige technologische kennis, expertise en talent in huis om ons aanbod aan te vullen,” licht topman Arthur Sadoun toe.
News Provided by Mediaspecs
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]