De raad van bestuur van de NMBS heeft op 31 maart beslist om de commerciële exploitatie van de reclameactiviteit op het NMBS-domein niet toe te wijzen. Ter herinnering: eind 2019 was hiervoor een marktconsultatie gestart. Publifer blijft dus de exclusieve uitbater voor alle reclameactiviteiten binnen de stations op het Belgische spoorwegdomein. Ter herinnering: Publifer is een 100% dochteronderneming van de NMBS en beheert in België ruim 5.000 reclameborden van verschillende formaten.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]