Brad Pitt doet het met De'Longhi

De’Longhi, de wereldleider op het gebied van premium espressomachines voor thuisgebruik, lanceert haar eerste internationale campagne onder leiding van Damien Chazelle met in de hoofdrol: Brad Pitt. "De'Longhi heeft de afgelopen jaren een buitengewone groei doorgemaakt en de productie van espressomachines voor thuisgebruik heeft een centrale rol gespeeld in deze groei," zegt CEO Massimo Garavaglia. "Wij geloven dat Brad Pitt de perfecte ambassadeur is om de wereld over De'Longhi te vertellen - hij is de ultieme belichaming van de geest van De'Longhi: gedurfd en internationaal, maar tegelijkertijd verfijnd en elegant."
De kijker wordt getrakteerd op een glimp van een klassieke ‘day-in-the-life-of Brad Pitt'. Van het kopen van koffiebonen in de ochtend tot het rondrijden in Los Angeles op zijn motor en onderweg stoppen om te tanken. Deze scènes vertegenwoordigen een moment waar we allemaal naar uitkijken: thuiskomen en eindelijk ontspannen met een heerlijke koffie espresso of cappuccino in de hand - een perfect moment.
Naast de acteur en de regisseur beschikt de film over de talenten van nog twee andere Oscarwinnaars, cameraman Linus Sandgren en componist Justin Hurwitz, beiden onderdeel van het 'dreamteam' van La La Land. Hurwitz, die een originele soundtrack voor de commercial heeft gemaakt, zegt: "Toen ik zag wat Damien deed met de filmgrain en Brad er nog cooler uitzag dan ik hem ooit heb gezien, had ik direct zin om een bijpassend deuntje en matchende vibe te creëren.” De veelgeprezen fotograaf Lachlan Bailey completeert het team. Brad Pitt kiezen voor deze internationale campagne betekent meer dan werken met een wereldwijd erkend icoon - Pitt is een veelgeprezen acteur en producent, een betrokken pleitbezorger op het gebied van milieukwesties, een verzamelaar van kunst en gepassioneerd door architectuur en design. Bovenal handhaaft Brad Pitt zijn mystiek, ondanks wereldwijde bekendheid. Een gevoel van understatement die het merk De'Longhi zelf weerspiegelt - een bedrijf dat verbonden is met zijn roots met een typisch Italiaanse passie voor harmonie en elegantie die verder gaat dan eenvoudige stereotypen en daarmee toegankelijk is voor de hele wereld.
Credits
Client: De'Longhi
Agency: M&S Saatchi Milano
Direction: Damien Chazelle
Camera: Linus Sandgren
Music: Justin Hurwitz
Photography: Lachlan Bailey
Media Strategy: Mediaplus International
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]