{PUB's Delight} Bridgeneers speelt (niet) met vuur

Vurige berichtjes voor het slapengaan? Zeker. Smeulende lakens? Te allen tijde te vermijden. Civiele Bescherming (IBZ) wil jongeren bewust maken van de gevaren die het onveilig opladen van elektronica met zich meebrengt. Laden doe je in een ruimte met een rookmelder, op een onbrandbare ondergrond, terwijl je erbij bent. Om dat duidelijk te maken, creëerde Bridgeneers video’s, affiches, e-mailbanners en roll-ups. Tijdens de 14-daagse van de Veiligheid klinkt dan ook één duidelijke boodschap: zorg dat je gsm, tablet of laptop je niet laten stikken.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]