{PUB's Delight} FamousGrey en De Tijd reanimeren kantoorplanten
Het vele thuiswerk heeft slachtoffers gemaakt. Niets in het minst onder de kamerplanten. Straks mogen we met z’n allen weer naar kantoor. Voor velen wordt dit een blij weerzien van collega’s, maar ook een confrontatie met hun verdorde kantoorplanten. FamousGrey en De Tijd gebruiken deze verwaarloosde kantoorplanten op een slimme manier voor de aankondiging van het magazine ‘De Pioniers. Zij durven kiezen voor duurzaamheid’. Daarin lezen we hoe voortrekkers als Illy-koffie en Patagonia van duurzaamheid hun verdienmodel maakten. In het magazine wordt snel duidelijk dat duurzaam ondernemen veel meer is dan een kantoorplant in leven houden.
Voor de campagne werkte FamousGrey samen met fotograaf Ricky Adam. Zijn prachtige fotoreeks met verwelkte kantoorplanten in de hoofdrol, vormt de basis voor een reeks prints. De campagne werd versterkt met een social media strategie en een radiospot.
Credits
Client: Mediafin
Client contacts: Chantal Janssens, Katleen Mertens, Stephanie Seynaeve
Agency: FamousGrey
CD: Peter Ampe
Account director: Marko van Dyck
Account manager: Lies Bernaer
Creatives: Jonas Caluwé, Jan Schoofs, Johan Van Oeckel
Senior FR copywriter: Antoine Wellens
Designer: Gaetan Lagae
Online marketeer: Jonas Sprengers
Production company: FamousGrey Productions
RTV Producer: Marlies Neudt
Sound Engineer: Nicolas Délepine – FamousGrey Productions
Photographer: Ricky Adam
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]